torsdag 10. mai 2018

Barnedåp

Ei venninne skulle i barnedåp og ønsket seg et dåpskort for anledningen. 
Jeg brukte dette flotte pyntearket med stjerner fra Maja Design, og også litt pynteark fra Authentic. 
Motivet kommer fra Whimsy Stamps og er bare så nusselig
Motivet er fargelagt med Copic selvfølgelig. Se lenger ned for fargekombinasjonene. 
Jeg har også brukt flere typer dies. Fra både Wish (ballongene og sirkelen med motivet). Sirkelen med teksten på kommer fra Spellbinders. Selve teksten er fra bokstavdies fra Scrappemagasinet.  
Papirdoilies fra Doodlebug.
Skyene kommer fra en Fiskars punch og teksten inni er fra en liten tekstplate fra Kort og Godt. Gratulerer med dåpsdagen er jeg litt usikker på hvor kommer fra.  
Copic farger som er brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, R20
Pysjamas: B05, B02, B01, B00
Sky: B00, B0000
Måne. Y17, Y15, Y13, Y11
Himmel: B000+blender - samt også brukt Distress 

Gratulerer med dåpsdagen Adrian. 

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en liten hilsen så ser jeg at akkurat du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din