tirsdag 8. mai 2018

40 års jubilant

Vi blir alle eldre etter hvert, men 40 år er vel ingen alder ;-)
Naboen skal i selskap til noen som fyller 40 år og ønsket å ha med seg et kort til jubilanten. 
Laget da dette kortet her med jenta fra La La Land. 
Måtte jo lage foldeskjørt da man har vært på kurs om folder. 

Jeg fant et kult ark fra Fabscrabs som jeg ønsket bruke. Men jeg hadde kun 1, og ingen andre ark i bunken som kunne passe til, så da måtte man klare seg med kun 1.ark da - og jeg syns nå det gikk helt fint. Med 2 ark bazzill i forskjellig farge ble det jammen meg mer enn nok papir denne gangen også. 
 Jenta er fargelagt med følgende Copic tusjer:
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E93
Hår: E79, E59, E25, E53
Kjole/sokker: B97, B95, B93, B91
Sko, jakke og hårbånd: W7, W5, W3, W0
Himmel: B000+blender
Bakke C3+C5
Har brukt osteklut under alle blomstene, og den swirldiesen kommer fra Magnolia. Liker den veldig godt. Litt glitter og stas på blomstene hører vel til når man feirer 40 års dagen sin.  

De store blomstene har jeg fått av Kjersti (Dt og instruktør i Copicbloggen), så de aner jeg ikke hvor kommer fra, men de passet godt inn på dette kortet. Sliter litt med å bruke store blomster, men her gikk det fint. Satte motivet på 3D puter, så ble ikke kontrasten så stor. 
 Innsiden er laget på samme måte som utsiden, som vanlig - men da uten blomsterengen. Hadde på 2 sløyfer i stedet. 
Gratulerer med dagen til 40 åringen. 

Takk for at du er innom å titter - fint om du legger igjen spor etter deg, så kan jeg komme innom deg også. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din