søndag 1. april 2018

Julekort for mars måned

Helt i slutten av mars, kom jeg på at jeg jo hadde sagt ja til en utfordring hos Copic Markers designteam om å lage minimum 1 julekort hver måned, hele året igjennom. 
Så da var det godt jeg rakk pakke med meg litt jul, når jeg dro på påskeferie på hytta. 

Der fikk jeg fargelagt en snømann, med Copic tusjer selvfølgelig, og satt sammen til et staffeli-julekort.
Farger som er brukt: 
Skjerf/votter: E19, E07, R24, R22
Blader: YG99, YG97, YG03
Snømann/Hatt: C7, C5, C3
Nese: Yr 18, YR04
Kost: E37, E35

Har brukt en MS-punch for å lage snøborden øverst på kortet. 
Jeg har brukt papir fra Papirdesign, tekststemplet kommer også derfra, og Dies er fra Spellbinders og også fra Wish. 

Har brukt osteklut under "kakeservietten", "julekuler" og kongle er også brukt. 

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en liten hilsen til meg, så vet jeg at du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din