søndag 8. april 2018

Dåpskort

En bekjent av meg har plutselig blitt bestemor til flere og trengte derfor et nytt dåpskort.
Denne gangen var det Lisa som skulle døpes. 
Har derfor laget et rosa dåpskort.
Stemplet jeg har brukt vet jeg ikke hvor kommer fra. Lånte det av ei venninne og hun hadde tatt det av klossen sin, og tenkte ikke på hvor det kom fra. Nydelig baby iallefall. 
Skissen til kortet fant jeg på Pinterest. 
Babyen er fargelagt med Copic:
Hud: E11-E21-E00-E000-E95-E93
Bukse: R85-R83-R81
Hår: E55-E53-E51
Rangle: Y15-Y11-Y00
Bakgrunn B00
Gulv: c3
Arkene kommer fra Maja Design
Tekststempel fra Kort&Godt
Bokstavene på fremsiden: Mrs Grossman`s

Takk for at du er innom å titter på bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen, så kommer jeg innom å hilser på deg i din blogg :-)
Ha en flott dag. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din