søndag 4. mars 2018

Til Konfirmanten

Jeg har konfirmant i år, og i den forbindelse er det jo også flere av kompisene til sønnen som skal konfirmeres, og jeg trenger et lite lager med konfirmasjonskort. Da er det greit å få startet tidlig. 
Først ut er dette gul-blå kortet. 
Februar-utfordringen hos CMN var et moodboard med gule farger. Laget ett gult kort i den forbindelse, men da jeg hadde startet med gule farger, kunne jeg like gjerne fortsette. 
Skissen til dette kortet fant jeg på Pinterest. Veldig greit å jobbe etter skisser egentlig - da får du en ide - uten å låse deg fast i farger og pynt som andre allerede har brukt. 
Stemplet mener jeg kommer fra Unik Hobby - min lokale hobbybutikk som dessverre ble lagt ned for noen år tilbake. 
Stemplet på tagen er fra kort og godt og sier: "Tro på deg selv. Det gjør deg til den vinner"
Gutten er selvfølgelig fargelagt med Copic. 
Hud: E11-21-00-95
Bukse: B99-97-95-93-91
T-Skjorte: YR24-YR2-YR24-E35-E37
Bakken: W5
Himmel: B00+blender på en klut for å få litt bevegelse i himmelen 
Det gule - fra sola (som jeg nå ser er på feil side av gutten) er Distress: Scattered Straw. 
Tekstene inni er også fra Kort og Godt. 
Dises fra Wish og Tim Holtz (tag). 
Papiret kommer fra Glitz Design 

Med dette kortet ønsker jeg også å delta på utfordringen fra:
Scrappelyst - Geometri

Takk for at du titter innom:-)

2 kommentarer:

Katrine E. Bråten sa...

Kjempetøft konfirmasjonskort!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

Hege sa...

Så tøft konfirmantkort.
Kul fargekombinasjon.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din