torsdag 1. mars 2018

Julekortet i februar

I desember sa jeg ja takk til å bli med i en utfordring, hos CMN design-teamet, som gikk ut på å lage minimum 1. julekort hver mnd helt frem til neste jul. 
Februar holdt så vidt. 
Dette julekortet ble ferdig og vist frem til teamet i går, 28. februar. 
Så da får det holde å få det inn i bloggen i dag. 
Men julekort ble det i alle fall. 
 Motivet mener jeg kommer fra Serendipity Stamp og er fargelagt med Copics. 
Skjerf: E18-E08, R24, R22, T4
Snø: B01, B000
Gjerde: E29-E27-E25-E32-E21
Nese: YR16
 Jeg har brukt noen dies her. Gjerde kommer fra Magnolia, og Treet fra Marianne Design. 
Det mindre treet, samt den runde med sting kommer fra Wish, og jeg tror kanskje at borden rundt motivet kommer fra Spellbinders. Teksten kommer fra Linda Design. 
Pyntearket kommer fra 3ndypapir og tekststemplet fra Norsk stempeldesign. 

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en hilsen.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din