søndag 31. desember 2017

Julekort med Distress

Har laget et kort her ved å stemple med Distress, rett på stemplet. (Vet ikke hva teknikken heter) Har brukt både puter og tusjer. 
Mine venninner, Hanne og Lise viste meg denne teknikken, og det var jo så kjempegøy. 

Aller først tok jeg Distress rett på stemplet, lyse farger først, så mørkere og mørkere. 
Viktig i denne prosessen å bruke et stempelbrett, da man må stemple mange ganger for å få det riktig. 
Så embosset jeg selve motivet med klar embossing. 
Så var det å lime på en maske der månen skulle være, så distresse himmel/bakgrunn. 
Dette var kjempegøy. 
Nå har jeg sett at dette også går med Copic tusjer (som jeg jo oftest bruker), men da må man ha en Aktivator, så da ligger det på shoppinglista for 2018
Her har jeg laget et enkelt kort ut fra det ene jeg stemplet opp. Har også laget en Tag, men den er ikke helt ferdig enda, så bildet av det kommer når det blir klart.
Stemplet kommer fra Tim Holtz.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din