tirsdag 7. november 2017

Endelig 18?

Fikk bestilling på et kort til en Liverpool-fan som feieret 18 års dagen sin. 

Fant meg et logo-bilde på nett, og skrev ut, satte på paneler og 1.side på kortet ble straks klart. Liverpool har jo rød, grønn og hvit, så da måtte jo kartong og pynteark også bli i de fargene. 
Fotballene er QK-dies. Har satt på en knott, samt kort fra Tim Holtz.  
Diesen bakom er fra Dixi Craft. 
Åpner opp brett nr 1, så kommer en fotballspiller fra Kenny K frem. Den er selvsagt fargelagt med Copic farger.
  Copic farger som er brukt:
Hud: E11, E21, E00 og E93
Fotballdrakt: E18, E07, R24 og R22
Hår: C9, C7, C3, C1
Sko:E18, E08, YR27, YR24 og YR21
 Åpner vi opp siste bretten, kommer vi til skrivefeltet. Og stemplet Hurra, du har bursdag, med Convers sko er fra North Star Stamp. Dies "gratulerer" mener jeg kommer fra Kort og Godt. 
Takk for at du titter innom bloggen min. Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar - så jeg ser at akkurat du har vært innom...og så stikker jeg innom deg også :-)

Lag deg en flott dag/kveld videre. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din