torsdag 2. november 2017

DT COPIC MARKER NORGE - Til og fra lapper - julen nærmer seg


Hei. 

Det er snart tid for litt mer inspirasjon til utfordring CMN #91 - Alt er lov, bare det er jul. 

I skrivende stund er det også snø ute, så det er lett å komme i julemodus. 
Jeg har såvidt laget til og fra lapper til årets julegaver.

 Denne første tagen ble laget på Bikuben forrige lørdag, da var jeg på "make and take" og lærte "prikketeknikk" som fargelegging. Bamsen ble jo bare helt fantastisk søt. Desverre vet jeg ikke hvilke farger jeg her har brukt - da jeg ikke satt hjemme med mine tusjer. 
 Tag 2 er et WipperSnapper stempel - en nusselig liten snømann. Fargene som her er brukt er: 
Hatt: C9, C7
Snø: C2, C1
Skjerf: E18, E07, R24, R22
Nese: E21, E11
Grener: E13, E11, E31
Baksiden har fått en flott til og fra lapp fra stempelplate B06, Norsk stempelblad

 Tag 3 motivet er fra Penny Black. Fargelagt med fargene: 
Mus: E44, E43, E42, E40
Trekkspill: YR23, YR20
Pyntearket her er rester fra et Magnolia ark. 
Så hiv dere over utfordringen hos CMN og kom igang med juleproduksjonen. 

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en hilsen, så jeg ser du har vært innom :-)


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din