søndag 1. oktober 2017

Hipphurra, det er bursdag:-)

En arbeidskollega spurte etter et kort til en som fylte 60 år. Han var kokk og bonde. 
Temaet ble derfor kokk. 
Bretteteknikken har jeg lært på kurs med Kjersti 
Motivet har jeg "lånt" fra nett, og printet ut på papir, fargelagt med Copic.
Metallcharm med kokebok hører jo til, og dies med Happy Birthday kommer fra Wish.  
Syns denne kokken så ut som en liten luring - så får vi satse på at kokken som skal ha kortet, også kanskje er en liten luring😉
Valgte turkis i tillegg til det brune, for å få litt liv over kortet.  
Motivet sitter løst, og må fjernes for å åpne kortet. 
Innsiden har, etter bestillers ønske, stort skrivefelt. 
Oppskrifter hører jo en kokk til - så hva passer bedre enn oppskriften på Lykke fra North Star Stamp. Sammen med en visp og et målebeger fra Korthobby 
Stemplet her er fra Kort og Godt, og tall/bokstav-dies er fra Quick Cuts

Håper kortet passer til jubilanten - Gratulerer med dagen :-)

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en hilsen, så jeg vet at akkurat du har vært innom meg. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din