onsdag 27. september 2017

Hurra for deg som fyller..

Sønnen var invitert i bowling bursdag, og som vanlig hadde jeg ingen kort liggende klar, så et kort ble laget, på hytta. 

Stemplet er fra Kenny K og er fargelagt med Copic. - fargekombinasjoner skrives opp nederst i innlegget er.
Kortet er laget på en enkel og kjapp måte. med Maja Design ark. Skjærte ut en firkant, delte opp i trekant, og snudde det ene - egentlig litt kul effekt.  
Klypa er faktisk tatt fra gardinopphenget på hytta. Byttet ut klypesystemet med gardinstang forrige helg - og vips fikk jeg brukt for noen av alle klypene alikevell. 
Kjapt utskjært og skrevet for hånd, en gratulasjon. Tråden ble nok litt for lang, slik at knappe-pynten bak ble borte - men slik ble det når kortet måtte lages raskt ferdig. 
Innsiden er også meget enkel også - kjapt og raskt og lage. 

Hurra for deg som fyller....

Copic-farger brukt: 
Hud: E11-21-00-95
Hår: E49-47-44-42
Bukse: B99-97-95-93-91
Genser: YR27-24-21-15
Skygge/Walkman: C5-3

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en liten hilsen, så ser jeg at nettopp du har vært innom bloggen. Og kanskje får du besøk i bloggen din også😏



1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Flott guttekort Hilde, og så kjekt å kunne lage kort på hytta og :)
Klem fra Elin

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din