mandag 13. februar 2012

Valentines...

I morgen er det Valentines day, og jeg har laget en sjokolade-eske til å ha med på jobben.
Ikke at det er så romantisk på vår jobb, hehe, men litt artig å kunne ha med
noe snadder til verdens beste kollegaer.

De får stadig ett eller annet noe papir-saker jeg har laget - så de blir vel snart lei..hehe..

Denne gangen har jeg laget en ny eske av melkehjertene fra Freia. Det er 1. gang jeg gjør dette, og har nå lært at jeg bør bruke tynnere papir enn bazzill som hoved-ark. Det ble litt tykt og stivt i grunn. Motivet er fra Pion Design og er kuttet ut med Spellbinders
Pyntepapir fra Fabscraps - syns dette var rett og slett flott. Under sløyfa sitter det magnet fra Basic Grey, slik at esken kan åpnes og lukkes.


Brettet meg en "banner" med tekst fra ukjent. Bånd og blonder er fra Panduro og perlene fra Creativ hobby.


Store blomsten har jeg fått i en "godis-bag" fra Unik hobby, på et kurs i butikken der, og blomster og blader ellers er også kjøpt der.

Innsiden er pyntet med glitterswirl, tekst som er kuttet ut med spellbinders, og blonder og bånd.


Så var det bare igjen å åpne plasten og "gofle" i seg sjokoladehjerter.


Materialliste:

Kartong: Bazzill

Pynteark: Fabscraps

Motiv: Pion Design

Spellbinders

Bånd og blonder: Panduro

Perlerad: Creativ Hobby

Blekk: Distress Ink - pumic stone og Dusty concord

Magnet: Basic Grey

Stempel: ukjent

Blomster og blader : Ukjent merke

2 kommentarer:

sandra sa...

nyyyyydelig <3

du er kjempeflink og for noe heldige kolleger du har !!! dette kan man ikke bli lei av ;)

Anne sa...

Å, kolleger! Nydelig eske, også så snilt å stelle pent med kollegaene, da :-)

Ha en flott søndag!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din