onsdag 19. mai 2010

Premie + shopping

Jeg vant kortkonkurransen for April i Dinhobby forumet, og dette kom i postkassa til meg. Nåler med hjerter på, glansbilde-sommerfugler og ei pakke med bånd. Tuusen takk til premiekassa som er på Dinhobby:-)
Jeg har vært på Unik Hobby på Hamar. Hadde noen sparepenger som "klødde". Hadde jo skrellet opp blikk-sparebøssa mi til messa, som jeg da ikke kom til, så da har jeg brukt noen av de der. Ble et par stempler, 3 promarkers, litt lim, spellbinders, bling, litt Tim Holtz greier og kartong og pynteark...

Har også vært en tur på Ikea. Der fant jeg denne lille saken, som akkurat nå passer ypperlig til å ha mine promarkers i.


4 kommentarer:

Ann- Cathrin Hagelund sa...

Litt av vært fint her ja. Og den boksen var jo en smart løsning da. Må på Ikea snart je og da. hihi....

toneal sa...

Denne var jo superpraktisk :)
Hvor mange promarkers er det plass til?

Sivic sa...

Denne var jo kjekk!!
Hvor mange promakerser fikk du plass til?
Ha ei fin uke!

Hildes kort sa...

Hei..
Hvis de står helt tett i tett så er det plass til 57 stk i lommene foran. Om de skal stå i lommen bak, så vil de ikke synes, så det egner seg best til å ha papir i syns jeg da... men klart, skal man frakte de med, så tipper jeg at det er blass til mange i lommen bak også...

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din