onsdag 26. mai 2010

Bryllup

Enda et kort på bestilling. Bryllup denne gangen. Fargen skulle være rød, ellers fritt valg. Har brukt stempel fra Unik Hobby.
Hjerter på nåler kommer fra en premie jeg fikk hos Dinhobby. Samme konkurranse som dette kortet er med i også foresten. Månedens kort, denne gang er bryllup. charm, blomst og sløyfe er satt sammen i en bukett sammen med nålene. Og jeg har brukt halvperler rundt om påkortet, og også på kjole og hårpynten til bruden.

Innsiden er pyntet med plast-hjerter, bånd og blonder. Teksten er fra Ett trykk


Plast hjertene er fra PlayHouse, hvor nå enn det er. Har søkt litt på nett, men kommer kun til Disney sine sider...Vel, dette er ikke Disney iallefall


Baksiden, her har jeg brukt en spellbinder dies. Hjertene kommer fra samme boks som ovenfor...

4 kommentarer:

pia iris sa...

rødt var en nydelig farge på et bryllupskort, og dette var i tillegg skikkelig flott og gjennomført.

Elins Cards and other handscrafts sa...

Den var nyyyyydelig Hilde..
Flotte farger, utføring og romantisk ;o)

Trine Lise sa...

Så lekkert kort hilde!
Elsker fargene :)
Ha en fortsatt fin uke.
-klem-

Guro sa...

Så morsomt å se et bryllupps kort med så sterke farger :-D
Skikkelig lekkert!
Ha en fin kveld.
Klem Guro

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din