mandag 12. april 2010

Mer konfirmasjon

Har laget nok et konfirmajsonskort - etter inspirasjon fra Pink Lady (hun la igjen kommentar i min blogg, og da måtte jeg inn i hennes, og fant et kort jeg kunne lifte).
Her har jeg stemplet et mann fra North Star (om jeg ikke tar helt feil), han har jeg farget med Promarkers. Det er vel 2. eller 3. gangen jeg bruker dem, og syns egentlig det ble ganske bra. Det grå i bakgrunnen er malt på med distress og vannpensel, noe som gjorde arket litt vått og bølget, og dermed så ble det en ekstra fin effekt på spesiellt genseren, for den ser nesten 3-d ut, hihi.. Hanken er satt på for lettere å kunne åpne kortet.
Blomster går fint ann på guttekort også - iallefall om det ikke blir så mye.... Teksten er påsatt med puter, så det står opp fra motivet.

Åpent så ser kortet slik ut. For å få litt brytning i de veldige blå sidene, så limte jeg på tå-charms på ene siden, og sykkel på neste.... så får konfirmanten få med bil på når han bli 18 år. Egen blank side også til å skrive hilsen. Disse er utskjært med spellbinders
Denne teksten syns jeg er fin, og passer jo godt til en konfirmant, for da kan tiden være lang og det passer at man teller dager - når man blir litt eldre, kan man gå over til å telle timer eller sekunder..

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Stilig konfirmantkort i flott bretteteknikk.

Klem Fra Eva helen

Ann- Cathrin Hagelund sa...

Hallo snuppa...

Nå prøver jeg meg på et sånt kort. Morsomt å få det til. Men ja, det var enkelt. Hehe.
Kortet ditt ble bare så lekkert.

Klem fra meg

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din