mandag 23. februar 2009

40 års kort

Fikk bestilling på et kort til ei som feiret 40 års dagen sin på fredag. Det skulle være litt på kanten kort, tja, og kanskje litt over kanten også..hehe..
Plukket ide av en blogger (husker selvfølgelig ikke hvem , bare at hun er norsk, men bloggen står på engelsk) Takk for den ideen ialelfall..
Jeg laget da dette kortet her. Skal se ut som helt uskyldige porter, men blomster og ja, et koselig sted å komme inn..
Og dette møtes da henne når hun åpnet porten, hihi.... iallefall litt på kanten....og med god plass til å skrive på begge sider av bildet.

baksiden har jeg gjordt meget enkel...


5 kommentarer:

Anette sa...

Dette kortet var kjempestilig Hilde!! Jeg lo godt da jeg så innsiden :) Håper mottaker ble fornøyd!!

Hva er størrelsen på kortet ditt?
Hvor har du fått tak i bildet? (kunne godt tenke meg å bruke et slikt bilde på et kort :))

Hildes kort sa...

Hehe, ja, det var artig...Hva mottakeren sa når hun fikk det, nei det vet jeg ikke. Jeg var ikke i bursdagen og ikke har jeg hørt noe igjen enda...

Størelsen er som et vanlig et 15x15 cm. Tok en score-line (er det ikke det det heter tro..) på 7.5 cm fra hver ende, og vips ble det jo igjen 15 i midten..

Bildet har jeg lånt/hentet fra ei side som heter tull.no hehe, der var det mye rart der...

Pia sa...

Det kort er rigtig sjovt

Mona Iren sa...

Stilig kort!
Herlige farger du har brukt.

Elins Cards and other handscrafts sa...

Det var ett flott kort Hilde.. Og ekstra flott var jo navnet da :D :D
Herlig innhold var det og ;o)

Likte godt ideen med de hengslene bak.. Stilig!!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din